ماهی

در نظر بازی ما بیخبران حیرانند من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند

ماهی

در نظر بازی ما بیخبران حیرانند من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند

شایعه رفتن پارسایی از هنرهای نمایشی؟!

پارسایی پس از 5 سال اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ترک می‌کند به گزارش سایت خبری دراما محله دوره مدیریت حسین پارسایی در اداره کل هنرهای نمایشی به پایان رسیده و به احتمال زیاد به زودی این سمت را ترک می کند.

تغییر و تحولات در حوزه تئاتر در سال 89 یکی از مهمترین نکات و در عین حال مشکلات عرصه هنر نمایشی کشور بوده است با انتصاب معاون هنری جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تغییر در سطح مدیران اداره‌کل هنرهای نمایشی نیز ایجاد شد و البته در این بین حکم ابقای مدیریت حسین پارسایی در اداره‌کل هنرهای نمایشی بعد از پایان دوره مدیریت وی صادر نشد. این مسئله یکی از مهمترین موارد مدیریتی در حوزه تئاتر است زیرا مشخص نبودن وضعیت متولی این اداره باعث بلاتکلیفی و سر درگمی اهالی و خانواده تئاتر می‌شود.

با وجود اینکه هنوز خبری رسمی در خصوص ابقا یا رفتن حسین پارسایی مدیرکل هنرهای نمایشی منتشر نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که خروج پارسایی از اداره‌کل هنرهای نمایشی قطعی شده است.

پیش از این طبق گفته‌های حمید شاه‌آبادی معاون هنری جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می‌رفت که تغییرات مدیریتی در اداره‌کل هنرهای نمایشی و مجموعه تئاتر شهر از نیمه دوم سال انجام شود اما با استعفای محمد حیدری از مدیریت مجموعه تئاتر شهر و ایجاد برخی تغییرات مدیریتی در اداره‌کل هنرهای نمایشی گویا فصل تغییرات زودتر از موعد مقرر به تئاتر ایران رسیده است. 

 

منبع  سایت اختصاصی تاتر درمانی 


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 http://www.ccu-cinema.blogsky.com

شما چه فکر می کنید ؟
مراجعه به وبلاگ سی سی یو سینما
وضعیت دخل و خرجتان طی دو سال اخیر چگونه بوده است؟
ستون مخاطبان ندی جوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد