X
تبلیغات
رایتل
در نظر بازی ما بیخبران حیرانند من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند

کارگاه بازیگری

شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:16

به همت اداره ارشاد کارگاهی با عنوان بازیگری در سالن سیداحمدخمینی از دیروز برگزار شده. 

امروز فرصت شد تا یه سری اونجا بزنیم .بچه های جدیدی با چند تا از بچه های قدیمی روی سن داشتند تمرین می کردند و یه آقایی جوونی به نام آقای تشکر مشغول تمرین بود که البته با جوونی مشکلی نیست.در حین تمرین این آقای استاد در مورد پیتر بروک اطلاعاتی رو به بچه ها می داد.که با کمال تعجب آقای بروک رو یک فرانسوی نامید که در انگلستان  تئاتر کار می کند.یکی از دوستانی که در سالن بود به این آقای استاد تذکر داد که پیتر بروک انگلیسیه که در فرانسه کار و خواست که اطلاعات غلط نده.اما جناب استاد اصرار می کرد که درست نیست.حالا شما قضاوت کنید که این آقای استاد قرار چی یاد بده.البته از امور هنری اداره ارشاد هم نباید غافل بود که این لطف رو کردن.بیوگرفی پیتر بروک در ادامه مطلب.

Peter Stephen Paul Brook; born March 21, 1925, in London, England;son of Simon (a chemist) and Ida (a chemist; maiden name, Jansen) Brook; married Natasha Parry (an actress), November 3, 1951; children: one son, one daughter. Addresses: Office: CICT, 56 rue de l'Universite, 75007 Paris.

Nationality
English
Gender
Male
Occupation
director, designer, producer for stage, film, television
Birth Details
March 21, 1925
London, England

Famous Works

  • Credits; Stage Work; Director
  • Dr. Faustus, Torch Theatre, London, England, 1943.
  • Man and Superman, Birmingham Repertory Theatre, London, 1945.
  • King John, Birmingham Repertory Theatre, 1945.
  • The Lady from the Sea, Birmingham Repertory Theatre, 1945.
  • The Barretts of Wimpole Street, "Q," Theatre, London, 1945.
  • The Infernal Machine, Chanticleer Theatre, London, 1945.
  • The Brothers Karamazov, Lyric Theatre, London, 1946.
  • Love's Labour's Lost, Shakespeare Memorial Theatre, Statford-on-Avon, 1946.
  • Romeo and Juliet, Shakespeare Memorial Theatre, 1947.
  • Men without Shadows, Lyric Theatre, 1947.
  • The Respectable Prostitute, Lyric Theatre, 1947.
  • Boris Godunov, Royal Opera House, Covent Garden, London, 1948.
  • La Boheme, Covent Garden, 1948.
  • Dark of the Moon, Ambassadors' Theatre, London, 1949.
  • The Marriage of Figaro, Covent Garden, 1949.
  • The Olympians, Covent Garden, 1949.
  • Salome, Covent Garden, 1949.
  • Ring 'Round the Moon, Globe Theatre, London, 1950.
  • The Little Hut, Lyric Theatre, 1950.
  • Measure for Measure, Shakespeare Memorial Theatre, 1950, then Paris, France, 1970.
  • Salome, Royal Opera House, 1950.
  • Penny for a Song, Haymarket Theatre, London, 1951.
  • The Winter's Tale, Phoenix Theatre, London, 1951.
  • Figure of Fun, Aldwych Theatre, London, 1951.
  • La Mort d'un commis voyageur, Theatre National, Brussels, Belgium,1951.
  • Colombe, New Theatre, London, 1951.
  • (U.S. stage debut) Faust, Metropolitan Opera House, New York City,1953.
  • Venice Preserv'd, Lyric Theatre, 1953, then New York City, 1953.
  • The Dark is Light Enough, Aldwych Theatre, 1954.
  • Both Ends Meet, Apollo Theatre, London, 1954.
  • House of Flowers, Alvin Theatre, New York City, 1954.
  • The Lark, Lyric Theatre, 1955.
  • (And designer) Titus Andronicus (also see below), Shakespeare Memorial Theatre, 1955.
  • Hamlet, Phoenix Theatre, 1955, then Mayakovsky Theatre, Moscow, U.S.S.R (now Commonwealth of Independent States), 1955.
  • The Power and the Glory (also see below), Phoenix Theatre, 1956.
  • (And set designer) The Family Reunion, Phoenix Theatre, 1956.
  • (And designer) A View from the Bridge, Comedy Theatre, London, 1956, then Theatre Antoine, Paris, 1958.
  • (And designer) La Chatte sur un toit brulant (title means "Cat ona Hot Tin Roof"), Theatre Antoine, 1956.
  • (And designer) The Tempest (also see "Writings" below), Shakespeare Memorial Theatre, 1957.
  • Eugene Onegin, Metropolitan Opera House, 1957.
  • The Visit, Lunt-Fontanne, New York City, 1958, then Royalty Theatre, London, 1960.
  • Irma La Douce, Lyric Theatre, 1959, then Plymouth Theatre, New York City, 1960.
  • The Fighting Cock, ANTA Theatre, New York City, 1959.
  • (And designer) La Balcon (title means "The Balcony"), Gymnase Theatre, Paris, 1960.
  • (And designer) King Lear (also see below), Royal Shakespeare Theatre, Stratford-on-Avon, 1962, then Aldwych Theatre, 1962, later New York StateTheatre, New York City, 1964.


Read more: http://www.filmreference.com/film/86/Peter-Brook.html#ixzz0tDT3RiMV